Doküman Yönetimi

Doküman Yönetimi içeriği, şirketlerin eski sistemlerden yeni nesil uygulamalara geçerken karşılaştığı doküman taşıma ve arşivleme zorluklarına çözüm sunuyor.

Doküman Yönetimi

İş hedeflerinize doğru yol alırken, kullandığınız kurumsal iş uygulamalarının çeşitliliği ve ölçeği de zamanla genişleyecektir. Bu büyüme sırasında özellikle eski sistemlerde kalan dokümanların yeni nesil uygulamalara taşınması ve iş süreçleri genelinde çalışan merkezi bir sistem tarafından arşivlenmesi, insan eliyle yapılması zorlu ve uzun zaman gerektiren bir mesaidir.

Çözümevi danışmanlığında süreçlerinize entegre edebileceğiniz OpenText Document Access (ADA) uygulaması, sahip olduğunuz tüm dokümanlara SAP süreçleri ve uygulamaları genelinde tek bir noktadan erişim sağlıyor.

Barındırma sistemleri, eski yazılımlar veya müşteriye özgü uygulamalardan elde edilen belgelerin yanı sıra, SAP dokümanlarını da depolayan ve SAP ERP ya da SAP CRM gibi uygulamalar ve modüller genelinde yöneten OpenText’in Doküman Yönetimi çözümü, iş süreçleri genelinde şeffaflık sağlıyor. Dokümanların daha verimli yönetilmesi neticesinde ofis kullanıcıları iş süreçleri üzerinde belge odaklı bir görünürlük sağlıyor.

Arşivlenmiş veriyi klasör görünümünde sergilemenin yanı sıra, toplu belge tarama ve özel dosyalar için yerel tarama gibi olanaklar tanıyan OpenText ADA, isteğe bağlı olarak e-posta içeriğini de aynı merkez arşivde tutma gibi beceriler sunuyor.

Bir sorunuz veya bir projeniz mi var?

Bilgiye, araçlara ve metodolojiye sahibiz.

Bize Ulaşın

Çözümevi’nin yetkin ve uzman danışmanları, şirketinizin SAP ve OpenText altyapı ve destek hizmetlerinde yüksek performanslı bir deneyim sunmak için hazır…