Mobil İmza Uygulaması, imzalanması gereken dokümanlar ve resmi yazışmalar gibi işlemleri ofis dışından da güvenli bir şekilde yönetmenizi sağlar.
İmzalanması gereken dokümanlar, ödeme talimatları, resmi yazışmalar, satın alma dosyaları, ihale belgeleri gibi dokümanların yönetimi ve bunlara bağlı aksiyonlar, artık ofiste bulunmak için bir zorunluluk değil.
Çözümevi Mobil İmza Uygulaması, ofisten yapılması zorunlu görünen birçok işin bulunduğumuz herhangi bir yerden de yapılabilmesini sağlıyor. Bu uygulama ile imzalanması gereken dokümanları online olarak oluşturmanın yanı sıra, kolayca düzenleyebilir, onaya gönderebilir, elektronik veya mobil imza ile hızlıca onay alabilirsiniz.
İmzalı belgelerinizi denetlenebilir bir yapıda sunan, Çözümevi Mobil İmza Uygulaması ile bu belgeleri güvenli belge yönetimi kuralları ile şifreli olarak arşivleyip yönetebilir ve dilediğiniz zaman kolayca ulaşabilirsiniz. Çözümevi Mobil İmza Uygulaması ayrıca, “Kağıtsız Ofis” yaklaşımıyla çevreci ve sürdürülebilir iş yaşamına da önemli bir katkı sağlıyor.
Çözümevi Mobil İmza Uygulaması kapsamındaki teknik özellikleri şöyle detaylandırmak mümkün;
Çözümevi Mobil İmza Uygulaması ile kurumunuzda KAĞITSIZ OFİS’e geçerek, daha güvenli, denetlenebilir ve raporlanabilir bir yapıda, ofiste bulunma zorunluluğunu ortadan kaldırabilirsiniz. Tüm bu özellikleri, mevcut SAP ERP sistemi veya herhangi bir ERP sistemi ile doğal ve entegre bir yapıda kullanabilirsiniz.
SAP ERP uygulamasının oluşturduğu dokümanları imzalamanız mı gerekiyor? Dilediğiniz her ortamdan Çözümevi Mobil İmza uygulamasına bağlanarak, SAP ERP’den alınan dokümanı imzalayıp, KEP ile ya da diğer platformlar üzerinden, dijital olarak gönderebilirsiniz.
SAP Fiori üzerinden, mobil onaylar ile ilerlettiğiniz bir ödeme talimatı sürecini, “Çözümevi Mobil İmza” uygulamasıyla eksiksiz olarak dijitalleştirerek, fiziksel imza süreçlerini ortadan kaldırabilirsiniz. Böylece hem zamandan kazanır hem de fiziksel süreçlerin getirdiği yükten tamamen kurtulmuş olursunuz.
SAP HR’da imza gerektiren süreçleriniz mi var? Bu süreçlere otomatik eklenecek dokümanları Çözümevi Mobil İmza Uygulaması ile imzalayarak ve KVKK’ya uyumlu şekilde arşivleyerek yönetebilirsiniz. Ayrıca SAP SATINALMA süreçlerinize elektronik/mobil imza altyapısı ekleyerek kurumunuz ve tedarikçileriniz ile birlikte, sistemi daha etkin ve daha verimli bir şekilde kullanabilirsiniz. Böylece mail üzerinden doküman versiyonları kontrolü gereksinimi ortadan kalkacaktır. Ek olarak, kontratlarınızı sistem tedarikçileriniz ile birlikte elektronik veya mobil imza ile imzalayabilirsiniz.
Çözümevi Mobil İmza Uygulaması, SAP ERP ürünlerindeki tüm imzalı belge üretimi ihtiyaçlarınız için merkezi olarak konumlandırılmaktadır. Bu özelliğin getirisi olan tam dijitalleştirilmiş belge yönetimi ile kurumunuzun iş süreçleri hızlanacak, kolayca izlenebilecek ve daha erişilebilir olacaktır.
Bilgiye, araçlara ve metodolojiye sahibiz.
Çözümevi’nin yetkin ve uzman danışmanları, şirketinizin SAP ve OpenText altyapı ve destek hizmetlerinde yüksek performanslı bir deneyim sunmak için hazır…
Orta Mah. Ordu Sokak İzpark Plaza A Blok No: 23A İç Kapı No:13 34880 Kartal - İstanbul
+90 216 467 14 58
Dijital IT ürün ve hizmetlerinde öncü olan Çözümevi’ne katılın.
Yaratıcılığınıza ve fikirlerinize fırsat sağlayan, uluslararası çalışma ortamında kariyer edinin